יום שלישי, 15 במרץ 2005

המושיע התורן של השמאל


לבחור שיציל את השמאל בישראל, ויקבור את הציונות, קוראים משה, אולי אברהם יצחק ואולי נועם. הוא גר ביצהר, אולי במעלה מכמש אולי ברעננה. הוא לא פרובקוטור של השב"כ - סתם בחור רגיל, בוגר צה"ל. הוא לא חכם גדול ולמרבה הצער גם לא טיפש קטן.

משה / אברהם יצחק / נועם שלנו מתנגד להתנתקות. הוא מוכן לעשות הכל כדי למנוע אותה. שכלו המוגבל (שיאפשר לו להתקבל להנדסת מחשבים אבל לא לקורס של השכל הישר) לא הבין את הדקויות של הרבנים שקראו למסירות נפש בעד ארץ ישראל. בהתחלה הוא  התנדב להחתים חיילים לסרב פקודה, אחר כך התנדב להתעמת עם חיילים בפינוי מאחז לא חוקי ולא נחוץ. לא, הוא לא נוער גבעות. הוא טיפוס מרובע וקונפורמי. אבל הוא זה שימיט את האסון על ההתיישבות ביש"ע   והוא זה שיציל את השמאל במשאל שלא יבוא - בגללו או בבחירות והכי גרוע - במציאות.
משה / אברהם יצחק / נועם עשוי להתפתות לפתוח באש על חיילי צה"ל. אני מקווה שאף אחד לא יפגע. אף אחד אנושי. הכדור ששלח יגאל עמיר בראש הממשלה ע"ה, חלפו דרך לבו של העם היהודי, דרך לבה של ארץ ישראל ופגעו בהם פציעה אנושה. למרבה המזל הציונות והעם חזקים מאדם והם יכלו אולי להשתקם ברבות הימים. כדוריו של משה / אברהם יצחק / נועם ישלחו את העם והארץ לאשפוז ארוך טווח. במקרה הגרוע אולי נצטרך ניתוח בחו"ל (בפעם הקודמת היינו צריכים יותר מ 1000 שנים !!) במקרה ה'טוב' נסתפק בכריתת אברים.
אם אתם מכירים את משה / אברהם יצחק / נועם הזה, תעצרו אותו, תסגירו אותו למשטרה. אל תגידו 'זה לא יכול להיות'. אל תתרצו 'זה שולי עכשיו, אנחנו עסוקים במאבק גדול'. אל תחשבו 'עשב רקוב'. השולים הללו, הפרות הבאושים הללו יכולים לעלות לנו (מדינת ישראל) ביוקר רב.
תעצרו אותם.

אין תגובות: